- Úvod
- Odborné články
- Veľtrhy cestovného ruchu a gastronómie potvrdili stabilnú pozíciu
Veľtrhy cestovného ruchu a gastronómie potvrdili stabilnú pozíciu
Výstavisko Incheba v uplynulých dňoch patrilo cestovaniu a gastronómii. Prestížna kombinácia, 21. ročník veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour a 22. ročník veľtrhu gastronómie Danubius Gastro, sa postarala o pestrý program a more zážitkov. Veľtrhy sprevádzali špecializované výstavy Poľovníctvo a Oddych, Wellness a Fitness, výstava obalových materiálov a baliacej techniky Gastropack a výstava strojov a technológií pre obchody Exposhop. Výstavy sa zúčastnila aj redakcia PlasticPortal.eu.
Návštevníkom sa na celkovej ploche 36 000 m² predstavilo spolu 738 vystavovateľov z 29 krajín. Danubius Gastro navyše v porovnaní s minulým rokom dosiahol najvyššie parametre od krízy v rokoch 2008 - 2009. Veľtrhy opätovne potvrdili stabilnú pozíciu a zaznamenali pozitívny ohlas u návštevníkov. Od 29.1. do 1.2. podujatia aj napriek snehovej kalamite, ktorá ochromila dopravu, navštívilo 62 393 ľudí.
![]() |
Veľtrh Danubius Gastro sprostredkoval všetkým záujemcom o oblasť gastronómie bohatú ponuku jedla, ingrediencií, nápojov, vína a kávy. Návštevníci z radov odborníkov sa mohli oboznámiť s technologickými novinkami pre oblasť hotelov, reštaurácií, penziónov, kaviarní a vendingu. Nechýbali ani progresívne riešenia pre potravinársky priemysel, pekárne, obchod a balenie. Hlavným partnerom veľtrhu bola spoločnosť Kaufland Slovenská republika, ktorá platformu veľtrhu využila na prezentáciu domácich výrobkov. Expozícia Kauflandu pripomínala reálnu predajňu a návštevníci si v nej mohli zakúpiť slovenské produkty za výhodné ceny. Kaufland za kreatívnu podporu slovenských výrobkov dostal ocenenie veľtrhu Danubius Gastro.
![]() |
Veľtrh ITF Slovakiatour poskytol návštevníkom komplexný cestovateľský servis. Návštevníci dostali jedinečnú možnosť pod jednou strechou porovnať ponuky cestovných kancelárií, ale aj expozícií jednotlivých regiónov a krajín. ITF Slovakiatour návštevníkom priblížil všetky slovenské regióny. Premiérovo sa predstavili krajiny Seychely a Spojené štáty americké, no nechýbali ani ďalšie vzdialené a exotické krajiny ako Brazília, Vietnam, Jamajka, Namíbia a mnohé iné. Partnerom veľtrhu bol v poradí druhýkrát Moravskosliezsky kraj, ktorý sa v súvislosti s nadchádzajúcim hokejovým šampionátom v ČR návštevníkom predstavil v jedinečnej hokejovej expozícii. Za moderný prístup k prezentácií regionálnych tradícií bola Moravskosliezskemu kraju udelená cena veľtrhu ITF Slovakiatour.
![]() |
- autor:
- Incheba, a.s., foto: PlasticPortal.eu